Dacia vrea să investească milioane de euro în fotbalul italian

# Niciun leu în campionatul intern, din motive de corupție! # Conducerea Grupului Renault  fereşte Dacia de fotbalul românesc # Dacia ocupă locul 16 în Top 500 companii din Europa Centrală și de Est

Stadionul lui Udinese ar putea purta, de anul viitor, numele ”Dacia Arena”. Producătorul românesc de automobile este sponsorul principal al ”zebrelor” încă din 2008.
În urmă cu şapte ani, Renault făcea o mutare surprinzătoare şi încheia un parteneriat comercial cu cei din conducerea lui Udinese pentru promovarea brand-ului Dacia. Cele două părţi au fost mulţumite de colaborare şi în continuare sigla Dacia se regăseşte pe tricourile ”zebrelor”.
Din 2016, colaborarea ar putea ajunge la un alt nivel. Site-ul messaggeroveneto.gelocal.it susţine că Dacia şi Udinese negociază în secret pentru redenumirea arenei ”Friuli”. La anul va fi gata noua arenă pe care va juca Udinese, una de 30.000 de locuri, iar cei de la Renault şi-ar dori ca stadionul să poarte numele Dacia.

Dacia este sponsorul principal al lui Udinese din anul 2008

În cadrul acestui contract, Udinese ar urma să primească anual 500.000 de euro din partea producătorului de automobile. Conform sursei citate, cei din conducerea lui Udinese sunt de acord cu această propunere şi au înaintat o cerere către autorităţile locale, care deţin stadionul. O problemă ar putea apărea însă şi din tabăra suporterilor, care n-ar fi prea încântaţi de redenumirea arenei.

Dacia se fereşte de fotbalul românesc

În trecut sponsor la FC Argeş, uzinele Dacia s-au îndepărtat de fotbalul românesc imediat după ce au fost preluate de Renalult. Noua conducerea a căutat să promoveze brandul prin alte mijloace, inclusiv prin asocierea cu o echipă din Serie A. Deşi în România au fost inaugurate stadioane ca National Arena, Cluj Arena şi noul ”Ilie Oană”, firmele mari din România au preferat să stea departe de fotbalul românesc, în principal din cauza imaginii dezastruoase pe care acesta o are.

Dacia ocupă locul 16 în Top 500 companii din Europa Centrală și de Est

Coface a publicat noul Top 500 companii din Europa Centrală și de Est. Spre deosebire de anul trecut, Dacia înregistrează o cifră de afaceri de 4,25 de miliarde de euro și urcă pe locul 16, cu o poziție mai sus față de anul trecut.
Dacia este urmată de Petrom, companie care a căzut patru locuri față de clasamentul de anul trecut și ajunge pe poziția cu numărul 22.
O altă companie care performează este Rompetrol Rafinare. Aceasta se află pe locul 32 al topului întocmit de Coface.
Conform colegilor de la Digi24, România are în top 59 de companii, cu trei mai mult față de precedentul clasament. Ca număr de firme în top, România se află pe locul patru, după Polonia, Ungaria și Cehia.
A.S.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea