De la 1 septembrie, SC Apă Canal 2000 SA va deschide Ghişeul unic, în cadrul Serviciului Relaţii Clienţi

SC Apă Canal 2000 SA instituie, începând cu data de 01.09.2016, Ghişeul unic, compartiment care va gestiona eficient accesul clienţilor la serviciile publice specifice, prin abilitarea unei singure autorităţi care să intermedieze relaţia societăţii cu clienţii.
Acesta va funcţiona la sediul central din bulevardul I.C. Brătianu nr. 24A, cu programul: luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 08.00 - 16.00, joi între orele 08.00 - 19.00. Ghişeul unic va realiza corespondenţa cu clienţii pe următoarele componente: componenta tehnică, componenta comercială, componenta de mediu şi componenta de registratură generală, care vor fi deservite de persoane abilitate.
Dispeceratul central al societăţii va înregistra în continuare, la orice oră, sesizările clienţilor şi le va corela ce cele obţinute de Ghişeul unic.
Instituirea şi funcţionarea Ghişeului unic are drept scop creşterea calităţii serviciilor de relaţii publice oferite cetăţenilor, reducerea timpilor necesari pentru rezolvarea sesizărilor sau corespondenţa specifică activităţii societăţii, diminuarea gradului de birocratizare a serviciului, degrevarea personalului operativ al societăţii de a lua contact direct cu clienţii, creşterea capacităţii societăţii de a comunica eficient cu publicul şi clienţii săi.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea