Război al declarațiilor după vizita lui Dragnea și Tăriceanu la Uzinele Dacia

# Pro România Argeș: ”Din cauza legislației promovate de Guvernul PSD-ALDE, România a importat, în 2017, peste 350.000 de rable” # Enunțul de geniu - Andrei Gerea: ”Dacia are nevoie de infrastructură…”
Vizita, la Uzinele Dacia, a celor doi președinți ai Senatului și Camerei Deputaților a lăsat în urmă un val de promisiuni. Dar și un război al declarațiilor. Opoziția reproșează Puterii actuale faptul că legislația modificată a permis intrarea în țară a sute de mii de rable, în defavoarea automobilelor produse în România, în defavoarea mediului și a siguranței circulației.

De asemenea, infrastructura rămâne, conform acestora, unde a fost și până acum: pe hârtie. Pe de altă parte, reprezentanții partidelor aflate la guvernare arată că există preocupare pentru domeniul auto, că primele tronsoane ale Autostrăzii Pitești-Sibiu au fost scoase la licitație. E drept, nimeni nu mai vorbește de termenele avansate în campania electorală… Iată ce spune opoziția. Iată ce spune și puterea.

Pro România Argeș: Vizita pe care liderii Guvernului PSD-ALDE, Liviu Dragnea și Călin Popescu Tăriceanu, au desfășurat-o ieri în județul Argeș, la uzina Dacia din Mioveni reprezintă doar o dovadă clară a sfidării cu care aceștia tratează segmente importante ce țin de dezvoltarea României.
Liviu   Dragnea,   liderul   PSD   şi   preşedintele   Camerei   Deputaților,   și   Călin   Popescu Tăriceanu, liderul ALDE şi preşedintele Senatului, conducătorii coaliției de guvernare, au vizitat, cu impertineță, uzina, în condițiile în care, din cauza legislației promovate de Guvernul PSD – ALDE România a importat, în 2017, peste 350.000 de mașini second-hand, vechi și foarte vechi.
Numărul record de mașini second-hand înmatriculate în țara noastră în acest an arată cum Liviu Dragnea și Călin Popescu Tăriceanu  ”luptă cu succes” pentru ca România să devină gropa de gunoi a Europei. România are nevoie de o legislație de mediu care să încurajeze achiziția de automobile noi și industria constructoare de mașini, așa cum este uzina Dacia, companie ce are nevoie, printre altele, și de autostrăzi.
Directorul Dacia, Yves Caracatzanis, a cerut, ieri, liderilor PSD – ALDE, drumuri pe care să își poată transporta produsele, dar și stabilitate legislativă. În tot acest timp, însă, România este   introdusă   într-un   haos   legislativ   şi   ministrul   Transporturilor,   Răzvan   Cuc,   face   zob construcția autostrăzilor din România…

Călin Popescu Tăriceanu: “Împreună cu domnul Dragnea am venit cu o Dacia Duster, ca să știți cu ce circulăm”

Directorul Uzinelor Dacia, disperat, și el, probabil, de lipsa infrastructurii dar și a legislației care să oprească afluxul de rable către țară, le-a cerut, ca de fiecare dată, guvernanților, câteva lucruri de bun simț:
“Avem nevoie de stabilitate legislativă, de predictibilitate în domeniul fiscalităţii şi al legislaţiei muncii (....) Avem mare nevoie să dezvoltăm piaţa auto din România, trebuie să găsim un echilibru între proporţia de maşini noi şi cea la mâna a doua (....) Performanţele noastre şi creşterea producţiei sunt indispensabile pentru a păstra locurile de muncă de la Dacia şi pe furnizorii noştri”, a declarat Yves Caracatzanis, directorul general al Dacia şi al grupului Renault România.
Deputatul Andrei Gerea nu a pierdut ocazia să se bage și el în seamă – meritul fiind al departamentului de comunicare al ALDE Argeș. Acesta a opinat o chestier de mare geniu: ”Dacia are nevoie de infrastructură…”
Andrei Gerea (ALDE), chestor al Camerei Deputaților: Cred că este bine că cei doi președinți au venit la Mioveni pentru că au putut să se consulte în mod direct cu cel mai important agent economic din țară despre o serie de modificări precum trecerea contribuțiilor de la angajator la angajat sau despre taxa de mediu.
Călin Popescu Tăriceanu are dreptate când spune că România a devenit o țară de desfacere pentru mașinile second hand. Și cea mai simplă soluție ar fi ca românii să aibă o putere de cumpărare similară cu a celorlalți cetățeni europeni din statele dezvoltate. Până vom ajunge însă la acest nivel, pentru că trebuie să fim realiști, trebuie găsită o formulă prin care să echilibrăm balanța dintre mașinile noi și cele second hand, să utilizăm corect principiul poluatorul plătește și să realizăm o creștere a accesibilității prin programul Rabla.
Dacia are nevoie de infrastructură și în această guvernare deja a fost scoasă la licitație prima bucată Pitești-Curtea de Argeș din tronsonul Pitești- Sibiu, s-au făcut pași importanți și pentru restul tronsonului de autostradă precum și pentru Pitești-Craiova. L.S.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea