Noul Mall - minus un gol!
Luni, 29 Aprilie 2024 14:32
# Sephora România, reclamă ciudată la deschiderea noului magazin Sephora Piteşti
# Experimentul Piteşti – ironizat de celebrul brand
Săptămâna trecută, Sephora România a făcut o gafă provocată, probabil, de neștiință în campania de promovare a noului magazin Sephora Piteşti. Celebrul brand a postat pe Facebook o reclamă ce a fost, de mulți, asociată cu închisoarea comunistă de la Pitești. A urmat un val de reacţii negative din partea internauţilor care a dus la retragerea reclamei tendenţioase.
Concret, pe contul de Facebook Sephora a apărut o postare în care este o fotografie cu dungi alb și negru și pe care stă scris:
”Pitești, am auzit că îți plac dungile”, alături e o imagine cu dungi albe și negre. Internauţii au asociat reclama cu Experimentul Piteşti, filă neagră de istorie care a mutilat mii de oameni în timpul regimului comunist.
Reacţia Sephora nu a întârziat: „Ultima noastră postare legată de deschiderea noului magazin Sephora din Pitești a fost interpretată într-un mod greșit. Din identitatea brandului Sephora fac parte dungile orizontale alb negru. Nu există nicio legătură între dungile Sephora și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești. Brandul Sephora nu are culoare politică și nu își găsește inspirație în evenimente istorice tragice din România sau din altă țară. Ne cerem scuze comunității pentru această eroare de comunicare”.
Maria Axinte, președinta Fundației Memorialul Închisoarea Pitești, a comentat pe marginea acestui subiect.
„Încercarea de a face din acest subiect o «glumiță» într-o campanie de marketing, este o ofensă adusă victimelor Fenomenului Piteşti, activității fundației noastre şi eforturilor care se fac pentru ca publicul să cunoască cu adevărat realitățile dictaturii comuniste în România”, spune Maria Axinte.