Toyota Piteşti recompensată la nivel european cu Premiul Ichiban pentru Satisfacţia Clientului
Luni, 09 Iulie 2012 13:35
Toyota Motor Europe a recompensat performanţele Toyota Piteşti cu cea mai înaltă distincţie Customer Care Toyota: “Premiul European pentru Satisfacţia Clientului” în cadrul unei ceremonii desfăşurate la National Assembly Building din Budapesta.
În condiţiile unei pieţe dificile, în anul 2011 Toyota Piteşti a înregistrat o creştere a cotei de piaţă de peste 50% faţă de anul 2010, reuşind să ajungă la 3,3 cota de piaţă în luna mai 2012.
Toyota Piteşti s-a numărat printre cei 42 de retaileri din 32 de ţări care au primit prestigiosul premiu, ca recompensă pentru performanţele excepţionale obţinute în cadrul programului Satisfacţia Clientului, atât în zona de vânzări cât şi în cea de post-vânzări. Premiul a fost decernat domnului Gheorghe Antonescu, Director Executiv Toyota Piteşti, de către Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.
Rezultatele obţinute reprezintă materializarea eforturilor depuse de către toată echipa Toyota Piteşti pentru atingerea şi menţinerea standardelor de marcă, perfecţionarea şi specializarea personalului tehnic şi comercial, dezvoltarea permanentă a relaţiilor de parteneriat la nivelul clienţilor de produse şi servicii Toyota, printre care şi servicii de Buy Back şi de consultanţă financiară. Atenţia deosebită acordată serviciilor post-vânzare a asigurat obţinerea certificărilor de marcă la nivel european, clienţii primind astfel garanţia calităţii lucrărilor şi reparaţiilor executate în atelierele mecanic şi tinichigerie-vopsitorie.
Printr-o monitorizare continuă a performanţei, inclusă în procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluaţi, iar 42 dintre ei au fost selectaţi, pe baza unui set de criterii. Aceştia, printre care se numără şi Toyota Piteşti, au primit distincţia recunoaşterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.