Dacia va avea un nou director de Marketing
Miercuri, 29 Ianuarie 2025 10:05
De la 1 februarie 2025, postul de director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia va fi preluat de Frank Marotte. Acesta este absolvent al Ecole Centrale Paris și are peste 30 de ani de experiență în industria auto. După cum a anunțat Dacia într-un comunicat de presă, Marotte și-a început activitatea la Peugeot, în 1993, unde a ocupat mai multe funcții de conducere în Franța, dar și în alte țări. În 2008, a fost numit șef al departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën și a coordonat evoluțiile în mai multe segmente de gamă.
Cinci ani mai târziu, în 2013, Frank Marotte a început o nouă etapă la Toyota Motor în calitate de director de planificare a produselor pentru perimetrul Europa, Rusia și Orientul Mijlociu. În 2019 a fost numit Președinte și Director General al Toyota Franța, unde a fost responsabil pentru strategia și dezvoltarea activităților Toyota și Lexus pe piața franceză.