Sticlă din Franța, dop din Portugalia, rachiu de Argeș - premii internaționale. ”Pater” - un brand argeșean, ajuns vedetă

Acum doi ani, în apropierea Sărbătorilor de Iarnă, a fost lansat pe piață brandul de țuică ”PATER”, o marcă ce a devenit déjà  cunoscută și apreciată, atât în țară, cât și peste hotare. O țuică tare, cu o culoare plăcută, îmbuteliată la cele mai înalte standarde, cu o etichetă atrăgătoare. Produsul este considerat un whisky autohton. Familia Mărășoiu îmbuteliază ţuica împreună, membrii ei îi pun sticlei dopul, timbrul, capişonul, eticheta. Practic, aproape toată activitatea din mica afacere este făcută de familie, care are însă şi angajaţi sezonieri în livadă. Ţuica şi rachiul sub brandul PATER sunt produse din fructe din livezile proprii, de pe dealurile însorite din Argeş.
PATER s-a poziţionat pe piaţă de la început ca un brand premium, o idee care a însoţit în ultimii ani majoritatea producătorilor la început de drum din sectorul băuturilor alcoolice. Primele sticle de ţuică PATER au apărut pe piaţă în decembrie 2017, iar în anul următor brandul a primit medalia de aur pentru pentru design şi concept - „Spirits Artwork And Bottle Design Gold“ în cadrul concursului internaţional IWSC Design & Media Awards.
Designul etichetei se bazează pe povestea familiei şi pe conceptul de natură, tradiţie şi unicitate.
„Arborele de pe etichetă este un arbore genealogic cu un trunchi sub formă de structură ADN. Acesta conţine iniţialele liniei bărbaţilor din familie care produc această băutură de mai mult de cinci generaţii.“ Coroana copacului este realizată din folie de cupru, referindu-se la alambicul de cupru tradiţional în care se produce băutura. „În partea dreaptă a etichetei se găseşte povestea familiei şi zona în care numărul şi lotul sticlei sunt scrise manual“.
De asemenea, eticheta este realizată în letterpress cu ajutorul unei maşinării din 1968. Letterpress este cea mai veche formă de tipărire, prin care literele sunt aranjate pe un cadru, înmuiate în cerneală şi apoi presate pe suportul de imprimare pentru a produce o impresie. Sticla este realizată în Franţa, iar dopul din plută este din Portugalia. Brandul PATER este prezent în mai multe magazine de gastronomie fină şi delicatese precum Comtesse du Barry, în wine-baruri şi magazine de specialitate precum VINO, în Best Value Duty Free, online pe site-ul vinmag.ro, dar şi în restaurante precum The Artist şi MAIZE farm to table. Iar brandul de ţuică şi rachiu urmează să fie listat şi la Paris, într-un magazin ce urmează a fi deschis de grupul Le Manoir.

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea