Este oficial: Fuziunea de 50 miliarde dolari dintre Fiat Chrysler şi francezii de la PSA a fost confirmată

# Tranzacția afectează afacerile unul argeșean celebru

Fiat Chrysler şi PSA Group, proprietar al Peugeot, au confirmat acordul de fuziune de 50 miliarde de dolari, care va permite economii anuale de 4 miliarde de dolari şi va crea al patrulea producător auto al lumii, anunţă BBC.
Seful PSA, Carlos Tavares, va deveni directorul executiv al noii companii şi va avea, de asemenea, un loc în consiliul de administraţie.
Acordul este a doua încercare a Fiat Chrysler de fuziune, în acest an. Constructorul auto propusese iniţial o fuziune cu rivalul francez Renault, dar a renunţat la tranzacţie în iunie, după intervenţia guvernului francez, care deţine 15% în Renault. Acordul ar fi creat cel mai mare producător auto din lume.
Fuziunea Fiat Chrysler şi PSAva fi finalizată în următoarele 12-15 luni.
Înainte de finalizarea fuziunii, Dongfeng Motor Group din China îşi va reduce participaţia de 12,2% la producătorul auto francez, vânzând 30,7 milioane de acţiuni către PSA.

Argeșean celebru, afectat de uriașa tranzacție

Gheorghe Dolofan (foto), omul de afaceri care controlează compania Trust Motors, importatorul mărcilor Peugeot şi Citroen pe piaţa locală, care mai deţine şi dealerul Eurial Invest, unul dintre cei mai mari din cadrul reţelei celor două branduri, şi-a stabilit domiciliul într-unul dintre cele mai exclusiviste oraşe din lume.
Omul de afaceri român locuieşte în Dubai, în complexul Jumeirah Beach Residence potrivit datelor publicate în Monitorul Oficial,, în cadrul cărora un apartament de două camere pleacă şi de la peste un milion de euro.
Gheorghe Dolofan s-a născut în comuna Moşoaia. Trust Motors a devenit de la 1 ianuarie 2013 importator oficial şi al mărcii Citroen,  după ce Grupul PSA Peugeot-Citroen a închis reprezentanţa Citroen România. Anterior, Citroen România preluase activitatea de import de la Automotive Trading Services (ATS) controlată de fostul premier Călin Popescu Tăriceanu.
Alături de Ion Ţiriac, doar câţiva importatori şi dealeri de maşini au reuşit să construiască în România, începând din anii ‘90, afaceri care acum trec de câteva zeci sau chiar sute de milioane de euro anual. O mică elită a marilor comercianţi de maşini, care au profitat din plin de absenţa de pe piaţă a unor filiale proprii de vânzări ale producătorilor internaţionali şi, mai apoi, de explozia din ultimii ani a vânzărilor de automobile din import.
În afacerile – sau în sfera de interes a celebrului argeșean, astfel, ar putea intra și noile branduri. Vom reveni.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea