Societatea de asigurări Asirom SA Piteşti refuză să plătească daunele clienţilor săi

# Asirom refuză să plătească daunele provocate în urma incendiului de la clubul Mamboo Piteşti ce s-a petrecut în urmă cu aproximativ doi ani. Majoritatea comercianţilor aleg să-şi asigure spaţiul cât şi marfa pentru a avea  siguranţă în urma unui eventual incident neplăcut. La fel a ales să facă şi doamna Anişoara Şerban, managerul magazinului de mobilă Waltex şi clubului Mamboo, alegând să-şi asigure marfa la firma de asigurări Asirom. Însă lucrurile nu au decurs aşa cum trebuia să decurgă, managerul magazinului de mobilă, în urmă cu doi ani a avut parte de un incendiu la clubul pe care îl patrona, Mamboo, acesta fiind situat la ultimul etaj al clădirii unde avea şi magazinul, în zona Fraţii Goleşti. În urma incendiului şi intervenţei  pompierilor, o parte din marfă a fost distrusă, daunele ajungând la câteva sute de milioane de lei. După acest incendiu, doamna Şerban, administratorul magazinului, a chemat un inspector de daune, de la Asirom, pentru a constata şi a deschide un dosar în vederea despăgubirii, marfa fiind asigurată.
Numai că lucrurile nu au stat aşa cum aştepta patroana afacerii, adică să fie despăgubită, pentru că, după un an de la producerea incendiului, timp în care s-a aşteptat verdictul de la firma de asigurări, aceasta a hotărât că nu va plăti nicio despăgubire pe motiv că marfa a fost deteriorată de către pompieri. După acest răspuns halucinant al firmei de asigurări,  Anişoara Şerban s-a hotărât să-şi caute dreptatea în justiţie acţionându-i în judecată, procesul fiind în momentul de faţă pe rol.
”Am avut asigurare la marfă, în momentul incendiului bineînţeles pompierii au udat marfa, am chemat pe cei de la asigurări să facă constatarea şi după ce au făcut-o m-au ţinut un an de zile ca să-mi dea răspunsul la constatare, iar răspunsul a fost pur şi simplu că nu-mi vor da nici o daună pe motiv că pompierii au distrus marfa, lucru ce m-a făcut să-mi caut dreptatea în justiţie. Am fost client fidel la firma asta de asigurări Asirom, am plătit mai mult de 10 ani asigurare la marfă, plăteam aproximativ 150 ron pe lună la asigurare. Mi se pare deplasat să analizezi situaţia timp de un an de zile şi pe urmă să dai un răspuns că nu se pot acorda daune. Nu s-a procedat corect atâta timp marfa a fost asigurată, s-a constatat că nu din vina mea s-a udat marfa şi nici măcar o sumă minoră nu am primit despăgubire. Nu e normal ca o societate de asigurări să procedeze în felul ăsta, e bine când le dai bani şi când să te despăgubească refuză să facă acest lucru”, ne-a declarat doamna Anişoara Şerban, managerul magazinului de mobilă Waltex. Lucian GHERGUŞ

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea