Directorii de școli sunt obligați să raporteze la inspectorat profesorii care nu fac ore online

Directorii de școli sunt obligați să raporteze la inspectorat cadrele didactice care nu fac ore online, potrivit Ordinului de ministru nr 6.200 din 16.12.2020. Actul normativ modifică ordinul privind predarea online, dat pe 11 septembrie și adaugă această obligație directorilor de unități de învățământ. Modificarea vine dupa o lună și jumătate de la trecerea tuturor cursurilor în online. O schimbare importantă apare și pentru cadrele didactice în acest ordin dat în pragul vacanței de iarnă. Acestea au o atribuție completată prin noul ordin. Este vorba despre articolul 13 din OMEC 5.545 care a fost completat cu tipul de predare – sincron și asincron.

„Art 13. Cadrele didactice au următoarele atribuții:
a) proiectează și realizează activitățile didactice din perspectiva principiilor curriculare și a celor privind învățarea prin intermediul tehnologiei și al internetului atât în sistem sincron cât și în sistem asincron”.
Metodologia de predare prevede trei tipuri de comunicare prin intermediul internetului care se pot desfășura: sincronă – desfășurată într-un mediu virtual de învățare, cu participarea simultană a preșcolarilor/elevilor, a cadrelor didactice, eventual și a părinților/reprezentanților legali; asincronă – desfășurată într-un mediu virtual de învățare, în cadrul căreia preșcolarii/ elevii și cadrele didactice nu sunt conectați simultan; mixtă – desfășurată atât sincron, cât și asincron.

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea