SALPITFLOR GREEN S.A angajează! Peste 20 de posturi disponibile
Miercuri, 21 Iulie 2021 09:36
SOCIETATEA SALPITFLOR GREEN S.A. din Municipiul Pitești, str. Lotrului nr.1, județul Argeș organizează la sediul său, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a 20 de posturi vacante de lucrător salubrizare căi publice din cadrul Secției Salubrizare Căi Publice și a unui post vacant de expert achiziții publice, în cadrul Serviciului Achiziții - Tarife.
Pentru cele 20 de posturi de lucrător salubrizare căi publice - COD COR:961301- , concursul va consta în: probă practică (04.08.2021, ora 10°°) și interviu (10.08.2021, ora 10°°). Proba practică se va susține la punctul de lucru din Str. Obor, nr.3, iar interviul la sediul social din Str. Lotrului, nr.1, etajul 2.Condiţii de participare la concurs:
- să fie cetăţean român, cetățean al altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și să aibă domiciliul în România;
- să cunoască limba română;
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- să aibă capacitate deplină de exercițiu;
- să fie absolvent de studii generale;
- să nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează (Certificat de cazier judiciar).
Actele necesare pentru înscrierea la concurs:
- cerere pentru înscriere la concurs;
- copie act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii;
- curriculum vitae;
- copii ale documentelor care să ateste nivelul studiilor,
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult
- 6 luni anterior derulării concursului;
- copia carnetului de muncă, sau după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă;
- cazier judiciar.
Termenul limită de depunere a dosarelor pentru înscrierea la concurs este data de: 02.08.2021- ora 15˚˚. Informații suplimentare la telefon: 0248221806, interior 108 sau la sediul Societății, Serviciul Resurse Umane, Juridic. Depunerea dosarului de înscriere la concurs fără unul sau mai multe acte menţionate mai sus, atrage respingerea participării la concurs a candidatului. Prin depunerea dosarului de înscriere la concurs, concurentul își exprimă acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal în scopul angajării.
Calendarul concursului:
02.08.2021- ora 15 ºº -termen limită pentru depunerea dosarelor
03.08.2021- ora 15ºº -selecția dosarelor și afișarea rezultatelor la selecția dosarelor de concurs
04.08.2021 -ora 10⁰⁰ - proba practică
05.08.2021- ora 14ºº - afișare rezultat proba practică
06.08.2021- ora 14ºº -termen de depunere a contestațiilor la proba practică
09.08.2021- ora 14ºº - afișare rezultat contestație proba practică
10.08.2021- ora 10ºº - interviu
11.08.2021- ora 14ºº - afișare rezultat interviu
12.08.2021- ora 14ºº - afișare rezultat final
# Se caută și un expert achiziții publice
Pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a postului vacant de: Expert Achiziții Publice, Cod COR:214946, în cadrul Serviciului Achiziții, Tarife, concursul va consta în: probă scrisă, (04.08.2021 ora 10°°), interviu (10.08.2021, ora 10°°)
Condiţii de participare la concurs:
- să fie cetăţean român, cetățean al altor state membre al Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și sa aibă domiciliul în România;
- să cunoască limba română scris și vorbit;
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- să aibă capacitate deplină de exercițiu;
- să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă sau echivalente în domeniul științelor economice, juridice sau tehnice;
- să dețină un curs de specializare în domeniul achiziții publice;
- să nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu funcţia pentru care candidează (Certificat de cazier judiciar);
- vechime în specialitatea studiilor: minimum 2 ani.
Actele necesare pentru înscrierea la concurs:
- cerere pentru înscriere la concurs;
- copie act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii;
- curriculum vitae;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- adeverință din care să ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- copie carnet de muncă, sau după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă;
- cazier judiciar.
Termenul limită de depunere a dosarelor pentru înscrierea la concurs este data de:02.08.2021, ora 15˚˚. Informații suplimentare se pot obține la telefon:0248221806, interior 108, sau la sediul societății, Serviciul Resurse Umane, Juridic. Depunerea dosarului de înscriere la concurs fără unul sau mai multe acte menţionate mai sus, atrage respingerea participării la concurs a candidatului. Prin aplicarea pentru acest post, candidatul își exprimă acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal în scopul angajării.
Calendar concurs:
-02.08.2021, ora 15 ˚˚ - termen limită de depunere a dosarelor;
-03.08.2021, ora 14 ˚˚ - selectia dosarelor și afișarea rezultatelor la selecţia dosarelor de concurs;
-04.08.2021, ora 10˚˚ - proba scrisă;
-05.08.2021, ora 14 ˚˚ - afişarea rezultatelor proba scrisă;
-06.08.2021, ora 14 ˚˚ - termen de depunere a contestaţiilor la proba scrisă;
-09.08.2021, ora 14 ˚˚ - afişare rezultat contestatie proba scrisă;
-10.08.2021, ora 10 ˚˚ - interviu;
-11.08.2021, ora 14 ˚˚ - afişare rezultat interviu;
-12.08.2021, ora 15 ˚˚ - termen depunere contestații interviu;
-13.08.2021, ora 14 ˚˚ - afişare rezultat contestatii interviu;
-16.08.2021, ora 14 ˚˚ - afișare rezultat final.
Bibliografie concurs:
1. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
2. Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de artribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiunea de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;
3. Hotărârea Guvernului nr.395/2016 privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice;
4. O.U.G. nr.58/2016 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra domeniului achizițiilor publice;
5. Ordinul ANRMAP nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare și selecție;
6. Ordinul ANRMAP nr.302/2011 privind aprobarea formularelor standard ale Procesului-Verbal al ședinței de deschidere a ofertelor și Raportului procedurii, aferente procedurilor de atribuire a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de servicii;
7. Regulamentul Intern al Societății Salpitflor Green S. A. Pitești.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane.