Criza microcipurilor loveşte din plin industria auto

# Uzinele Dacia şi Ford ajustează constant producţia de maşini în funcţie de livrările de semiconductori

Criza componentelor electronice se adânceşte atât în industria auto locală, cât și în cea mondială. În România,  din această cauză Dacia şi Ford au produs în septembrie doar jumătate din cât ar fi produs într-o lună normală, iar în continuare sunt anunţate noi opriri. Mai mult, dacă înainte exista un calendar mai clar al situaţiei, de acum înainte producţia este dictată de fluxul de componente.

 

„Continuă să ne afecteze această criză a componentelor care are un impact global. Am avut opriri temporare până în prezent, însă e dificil să anticipam cum va evolua situaţia pe termen scurt şi mediu. Depunem toate eforturile pentru a limita impactul asupra producţiei şi lucrăm într-un ritm susţinut cu furnizorii noştri. Avem celule de criză şi implementăm toate măsurile adecvate“, au spus oficialii Dacia.

 

Spre exemplu, pe platforma de vânzări online a Dacia pe piaţa locală din cele patru modele – Logan, Sandero, Sandero Stepway şi Duster, doar Sandero Stepway şi Duster mai sunt prezente. Dokker şi Lodgy au fost eliminate din gamă. Sandero Stepway este, conform zf.ro,  singurul ce poate fi livrat în noiembrie, iar cele mai multe începând cu luna decembrie sau ianuarie 2022 în contextul în care până acum câteva luni acestea erau disponibile pe stoc.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea