Ce îți trebuie ca să desfășori activități comerciale sezoniere la Mioveni

Primăria Mioveni aduce la cunoștință agențiilor economici, persoanelor fizice autorizate și reprezentanților întreprinderilor individuale faptul că acordul pentru desfășurarea de activități comerciale sezoniere pe raza orașului, va fi emis de către administrația locală, numai în cazul depunerii la dosar a tuturor documentelor prevăzute de lege.

Setul de documente va cuprinde obligatoriu următoarele:

 

- Copie Certificat înregistrare emis de către Oficiu Registrului Comerțului Argeș;

- Copie Certificat constatator de sediu social;

- Certificat constatator de punct de lucru;

- Certificat fiscal, pentru îndeplinirea obligațiilor de plată, a taxelor și impozitelor locale, eliberat de Primăria orașului Mioveni;

- Certificat fiscal, pentru îndeplinirea obligațiilor de plată, a taxelor și impozitelor locale, eliberat de Primăria în care agentul economic își are sediul social.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea