Directorul de vânzări al DACIA: „Mașina devine un articol de lux, noi suntem alternativa la prețurile mari”

 

Uzina Dacia de la Mioveni are noi perspective, în contextul apariţiei maşinilor electrice, dar şi a creşterii semnificative a preţurilor la noile maşini care apar pe piaţă. Xavier Martinet, directorul de vânzări și marketing al Dacia a vorbit la Chamonix (Franța), despre faptul că maşina a devenit un produs de lux, iar mulţi clienţi deja nu îşi mai permit să cumpere un autoturism nou. În acest context, Dacia produce maşini bune, la preţuri rezonabile.

”După criza pandemică, situația pieței s-a schimbat”, explică Martinet.

”Există o parte din clienți care nu mai pot cumpăra o mașină nouă, deoarece inflația afectează prețul vehiculelor, dar și, în cazul unui împrumut, costul banilor. Unii optează pentru o mașină folosită, alții îşi cumpără o mașină mai mică. Vedem astăzi că în Europa piața este în creștere față de anul trecut, însă rămâne cu 20 la sută mai mică decât nivelul din 2019. Aşadar, o parte din piață nu mai există, clienții nu-şi mai pot cumpăra o maşină nouă. O situaţie care pentru Dacia reprezintă o oportunitate de a vinde mai multe maşini, pentru că avem un preţ mai corect.

 

Dezbaterea nu este dacă suntem sau nu în favoarea mașinii electrice, ci dacă suntem pentru sau împotriva faptului că mașina electrică devine singura tehnologie acceptată până în 2035. Credem că există și alte tehnologii. Germania s-a deschis către e-combustibili, un subiect interesant care poate fi o cale de urmat pentru marca Dacia. O vom face cu Dakar, unde ne-am anunțat participarea cu un vehicul e-fuel.Vom vedea ce înseamnă asta: vor fi necesare atât oportunități tehnice, cât și economice, pentru că este nevoie de o soluție de masă care să aibă un preț rezonabil”, a declarat Xavier Martinet., potrivit Stiripesurse.ro.

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea