S-au împlinit 25 de ani de la înființarea Inspecției Muncii
Marţi, 16 Iulie 2024 11:19
Pentru a marca 25 de ani de de la înființarea Inspecției Muncii, Inspectoratul Teritorial de Muncă Argeș a organizat în data de 11 iulie 2024 la sediul instituției, situat în Pitești pe Bulevardul Republicii nr.11, ”Ziua porților deschise”.
În acceastă zi, Inspecția Muncii a celebrat un sfert de secol de activitate dedicată protejării drepturilor și securității angajaților din România, în cadrul căreia angajatori și angajați implicați în sfera relațiilor de muncă precum și în cea a securității și sănătății în muncă, au beneficiat din partea inspectorilor de muncă, de informare și îndrumare.
Cu această ocazie, în scopul unei evaluari obiective a activității instituției precum și pentru îmbunătățirea serviciilor furnizate, prin intermediul chestionarului de evaluare, participanții au avut posibilitatea completării formularelor, respectiv exprimarea de sugestii care să conducă la asigurarea unui serviciu public de calitate. Astfel, a fost completat un număr de 157 chestionare de evaluare, informează conducerea Inspectoratului Teritorial de Muncă Argeș, care reiterează faptul că, și pe site-ul ITM Arges poate fi accesat, la secțiunea ,,interes public” formularul ,,chestionar de evaluare“.
„Menționăm că toate aceste informații vor fi utilizate pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de către instituția noastră”, transmite ITM Argeș.
În această zi specială, conducerea Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Argeș, a Patronatului Întreprinderilor Mici și Mijlocii Argeș și parteneri sociali au transmis mesaje de felicitare și au reiterat importanța continuării colaborării pentru îmbunătățirea condițiilor de muncă.
”Privind spre viitor, Inspecția Muncii își propune să își consolideze rolul de garant al drepturilor angajaților, să inoveze și să se adapteze schimbărilor dinamice din piața muncii”, a susținut Anița – Maria Neacșu, inspectorul șef al ITM Argeș.