Brandul nostru de județ: asfaltare humanum est!

# Drumul Național Pitești-Câmpulung, făcut de Tel Drum, luat deja la peticit! Într-un județ în care cumetriile politice primează în fața calității și a profesionalimului, nu e de mirare că avem drumuri garantate 10 ani care fac gropi după nici un an, nu e de mirare că avem firme serioase care își fac  treaba bine, dar nu au contracte cu instituțiile publice tocmai  din CAUZA aceasta. Liderii județului nostru, băieți cu educație sănătoasă de la țară, crescuți în case și curți cu glie pe jos, nu suportă nici acum să vadă prea mult timp asfalt pe străzi. Motiv pentru care, atunci când încheie un contract cu o firmă de

profil, se hotărăsc doar din considerentul că li se va îndeplini o dorință ascunsă: să nu fie garantat veșnic. Asfaltat cu mare tam-tam din campanie electorală în campanie electorală, mult timp doar pe hârtie, DN 73, Pitești-Câmpulung,  a văzut asfalt în gropi abia după ce oficialii Dacia au anunțat că-și mută catrafusele în Maroc, acolo unde mâna de lucru e mai ieftină, dar de o calitate mai proastă, dacă nu se va rezolva problema cu infrastructura. Și, oricum, n-a fost asfaltat decât până în apropiere de Piscani, să ne înțelegem!

 

Drumul s-a crăpat la cîteva luni de la darea în folosință

Trei firme au câștigat licitația pentru asfaltarea acestei porțiuni de drum. Firma care a executat lucrarea până la sensul giratoriu, care face legătura cu Uzina Dacia,  se numește Tel Drum și se spune că i-ar aparține lui Liviu Dragnea. Cum garanția unei astfel de lucrări este de minim 2 ani, pentru că altfel bate la ochi,  ne gândim că ar trebui să regândim o strategie de măsurare a timpului. Asta pentru că nu știm cam despre ce fel de ani ar vorbi firma contractantă, dat fiind faptul că am mers săptămâna trecută pe acel drum și ni s-a reconfirmat tot ce știam despre seriozitatea firmelor pe care statul le implică în realizarea infrastructurii. Asfaltul a început să crape din loc în loc, din ce în ce mai des și au ieșit și mașinile de la Dumuri la peticit. Sunt fisuri din loc în loc și am văzut chiar și locuri plombate deja. Inaugurarea și darea în folosință are mai puțin de un an. Având în vedere că au fost puse și petice, e clar că lucrarea s-a degradat cu și mai mult timp în urmă. Practic, asfaltul pentru care s-au plătit multe milioane de euro, a rezistat vreo 10 luni. Posibil  ca aleșii noștri să fi auzit pe undeva vorba conform căreia „suntem prea săraci ca să ne permitem lucruri ieftine”. Știu ei ceva, dar nu știu tot. Ana Luca

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea