Primul showroom MINI din afara Bucureştiului s-a deschis la Piteşti

# Motor AG Piteşti devine al doilea dealer MINI din Romania. Piteşti, 27 octombrie 2011: Motor AG, cel mai important centru auto premium din provincie, a deschis primul showroom MINI din afara Bucureştiului şi al doilea din România. Noul showroom şi service MINI sunt operaţionale din luna august a acestui an, urmare a unei investiţii de peste 250.000 de euro pentru amenajarea spaţiului conform standardelor internaţionale de brand şi crearea stocului de dealer. La această investiţie se adaugă bugetul alocat pregătirii personalului specializat MINI.
„MINI este o marcă emoţională care are o legătură specială cu clienţii, iar această conexiune oferă posibilităţi multiple de comunicare cu publicul ţintă. Mai mult, brandul MINI se află într-o creştere puternică, iar extinderea gamei de modele face marca din ce în ce mai atractivă pentru un grup de clienţi tot mai mare. Estimăm că în următorii 5 ani în România MINI va deveni o marcă auto cu un public fidel şi mult extins, iar noi dorim să fim parte din acest fenomen”, a declarat Adrian Prodănel, Director General al grupului auto Motor AG.
Inaugurarea oficială a reprezentanţei MINI din Piteşti a fost marcată printr-un eveniment care a evidenţiat inconfundabilul stil brit chic şi originalitatea mărcii. Cei peste 100 de invitaţi, posesori entuziaşti şi fani ai mărcii MINI, oameni creativi şi non-conformişti au socializat într-o atmosferă glam-disco. Petrecerea a fost animată de formaţia Shaka Muv şi de trupa de street dancers OneBeat, iar invitaţii s-au bucurat de prezentarea inedită a celor mai bune opere participante în competiţia Red Bull Art of Can.
“Deschiderea centrului MINI din Piteşti vine într-un moment oportun, vânzările MINI în România pe primele 7 luni ale anului depăşind cu peste 70% numărul de unităţi livrate în perioada similară a anului trecut. Suntem încrezători în performanţele viitoare ale acestei mărci, bazându-ne pe o gamă de modele deosebit de atractivă şi specială. Modelul MINI Countryman, lansat în 2010, a fost extrem bine primit de piaţă (35% din vânzările mărcii din acest an), iar portofoliul extins de modele va susţine dezvoltarea acestui brand în România”, declară Alexandru Manole, director vânzări al Motor AG.
„Suntem bucuroşi să fim singurul dealer MINI oficial din provincie”, a declarat Adrian Prodănel, director general Motor AG. “Aceasta este o oportunitate extraordinară să integrăm acest brand exclusivist în grupul nostru auto şi ne dorim să demonstrăm tradiţia serviciilor de calitate oferite clienţilor BMW şi către noii pasionaţi ai modelelor MINI.”

Noul MINI Coupe

Unul dintre punctele de atracţie ale evenimentului a fost prezentarea originală a modelului MINI Coupé, nou venit în gama producătorului britanic. Creat şi pentru străduţele înguste ale oraşului, dar şi pentru benzile rapide ale autostrăzii, MINI Coupé atrage atenţia oriunde s-ar afla. Dimensiunile compacte, suspensia şi şasiul deosebit de elaborate, consolele scurte şi motoare performate sunt toate elemente care fac din MINI Coupe un veritabil kart pentru şosele. Noul model, primul cu două locuri din noua gamă, se remarcă prin spoiler-ul retractabil automat şi designul unic al acoperişului, de forma unei şepci de baseball întoarse.
Prin MINI Connected, disponibil din septembrie 2010 pe toată gama de modele, MINI a fost primul care a adus internetul în automobil şi în România. Soluţia, alături de webradio şi aplicaţii inovatoare precum MINIMALISM Analyzer sau Dynamic Music, a oferit pentru prima dată acces Twitter şi Facebook prin displayul central al maşinii.
La debut, noul model va fi disponibil în trei variante de motorizare pe benzină (Cooper, Cooper S şi John Cooper Works) şi o variantă diesel (Cooper SD), cu un preţ de început de 18 000 Euro fără TVA pentru versiunea MINI Cooper Coupe (1,6 litri şi 90 kW/ 122 CP).

Despre Motor AG:

Motor AG s-a înfiinţat în anul 2004, întrând în lumea auto ca dealer autorizat BMW în Piteşti. După patru ani de activitate într-o reprezentanţă de mici dimensiuni a fost inaugurat un centru integrat BMW în Piteşti, urmare a unei investiţii de peste 5 milioane de euro. Noul centru include showroom, service şi vânzare piese conform ultimelor standarde în vigoare.
Începând cu anul 2010 Motor AG deschide un showroom dedicat mărcii BMW în Rm. Vâlcea, cu echipă specializată în vânzări, iar din anul 2011 compania se transformă în Grup Auto - în prezent mărcile din portofoliul Motor AG sunt: BMW, MINI, Jaguar, Land Rover şi Range Rover (ultimele trei reunite în noul showroom, BRIT Motor AG). 
Încă de la deschidere, Motor AG a avut performanţe foarte bune şi a reuşit să se menţină pe cel de-al doilea loc la nivel naţional în ceea ce priveşte livrările de modele BMW în România (într-o reţea de 15 dealeri). În anul 2010 Motor AG a livrat 215 unităţi BMW, iar în primele 9 luni ale anului 2011 livrările BMW cumulează 178 unităţi (cu 44 de unităţi mai mult, comparativ cu aceeaşi perioada a anului anterior). Motor AG rămâne cel mai puternic vânzător auto premium din provincie incluzând şi reţeaua de dealeri la nivel naţional a competitorilor direcţi, Audi şi Mercedes.
Cifra de afaceri a centrului auto Motor AG pe anul 2010 a fost de aproape 12 milioane euro, iar în primele 9 luni ale anului 2011 aceasta s-a ridicat la 10,7 milioane euro. „Suntem pe un trend puternic ascendent şi considerăm că ţinta stabilită pentru acest an, de 15 milioare euro cifră de afaceri, este perfect realizabilă”, declară Adrian Prodănel.

Pentru anul 2012 este vizată o creştere a vânzărilor şi a activităţii de service Motor AG pentru marca BMW cu peste 35%, în condiţiile unei creşteri susţinute a pieţei auto premium în anul următor, iar pentru MINI previunea de vânzare este de 40 de unităţi.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea