Casa Județeană de Pensii Argeș va dezvolta activitatea de relații cu publicul la distanță

Au fost dispuse noi măsuri pentru asigurarea activității Casei Județene de Pensii Argeș fără expunerea asiguraților și a beneficiarilor sistemului public de pensii la riscurile legate de infectarea cu noul coronavirus. Astfel, programul direct cu publicul în perioada stării de alertă se va desfășura doar pentru următoarele operațiuni:

 

- Înregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie, recalculari, care presupun anexarea unor documente in original. Facem precizarea ca inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se poate realiza si telefonic, la numerele 0248.610.115 si 0248.222.393. Aceasta inregistrare consta in preluarea datelor personale si a numarului de telefon de catre un operator, care va comunica numarul de inregistrare solicitantului, urmand ca, ulterior, documentatia in original (cartea de munca, adeverintele privind sporurile permanente si conditiile superioare de munca si alte documente prevazute de normele de aplicare a legii) si in copie (actele de stare civila, cartea de munca etc), sa fie transmisa in plic sigilat, prin intermediul CN Posta Romana SA, cu confirmare de primire la Casa Judeteana de Pensii Arges, str. IC Bratianu, nr,38, Pitesti, judetul Arges.

- Solicitarea ajutoarelor de deces. Facem precizarea ca documentele necesare platii ajutorului de deces, se pot depune la sediul institutiei, se pot transmite prin posta sau prin e-mail. De asemenea, facem cunoscut ca plata ajutorului de deces pentru pensionari se poate plati si prin mandat postal, iar pentru asigurati in cont bancar.

 

- Încheierea contractului de asigurare

- Ridicarea biletului de tratament balnear

- Activitatea de expertiză medicală.

„Casa Județeană de Pensii Argeș va dezvolta activitatea de relații cu publicul la distanță, astfel ca pentru informații referitoare la stabilirea și plata drepturilor de pensie, recalculări pensii, stagii de cotizare și plata ajutorului de deces, rugăm ca persoanele interesate să se adreseze pe toata durata programului de lucru la numerele de telefon: 0248.222.393, 0248.222.394, 0248.610.115, sau in scris la adresele: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

 

Depunerea de documente prin e-mail se va face după descărcarea de pe site-ul Casei Județene de Pensii Arges - www.cjparges.ro, de la capitolul “acte si formulare” a cererilor corespunzătoare, completarea lor, semnarea și scanarea împreună cu documentele doveditoare. Documentele scanate în format PDF, JPG, JPEG vor fi transmise pe una din adresele mai sus mentionate. Recomandam transmiterea de solicitări (cereri privind recalcularea pensiilor și a documentelor doveditoare, in original)  prin poștă, cu confirmare de primire. Pentru siguranta dumneavoastra, dar si a noastra, va rugam ca in situatia in care prezentati simptome virale, sa amanati prezentarea la Casa Judeteana de Pensii Arges si sa utilizati mijloacele de comunicare prezentate mai sus, evitându-se astfel contactul direct”, informează Aida Ionela Enache, directorul executiv al CJP Argeș.

 

 

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea