Se deschide sesiunea de finanțare a Programului Rabla Local la Pitești

 

Primăria Municipiului Pitești anunță că, începând cu data de 16 octombrie, solicitanții de finanțare pot depune documentele, fie fizic, la sediul instituției, fie on-line, prin expedierea pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza a acestora, în format PDF, conținând semnătura beneficiarului.

Compartimentul Relații Publice primește documentele solicitanților de finanțare. Comisia le analizează în ordinea depunerii. În cazul în care se constată că lipsesc documente sau acestea nu sunt completate corect, solicitantul de finanțare va fi înștiințat că este necesară completarea/corectarea acestora în termen de 10 zile lucrătoare.

 

În cazul aprobării cererii, solicitantul de finanțare va fi informat ca, în termen de 10 zile, să se prezinte la sediul Primăriei Municipiului Pitești pentru a încheia contractul de finanțare între Primăria Municipiului Pitești și beneficiar (persoană fizică).

 

După semnarea contractului, în termen de maximum 30 de zile, solicitantul trebuie să prezinte la Primăria Municipiului Pitești certificatul pentru constatarea componentelor esențiale ale autovehiculului uzat, în original, documentul de casare emis de colectorul autorizat, dovada radierii din circulație a autovehiculului uzat (copie), dovada scoaterii de la rolul fiscal a autovehiculului uzat (certificat fiscal), după validarea acestora procedându-se la plata stimulentului de casare.

ATENȚIE: CASAREA ȘI RADIEREA AUTOVEHICULULUI se realizează doar după semnarea contractului de finanțare cu Primăria Municipiului Pitești.

Pentru detalii suplimentare despre Programul Rabla Local, cei interesați pot suna la numărul de telefon 0372481815.

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea