Târgul de Crăciun din Pitești. Informații privind înscrierea la eveniment

Primăria Municipiului Pitești organizează, în perioada 1 decembrie 2023 - 2 ianuarie 2024, în Piața Primăriei, Târgul de Crăciun, eveniment dedicat sărbătorilor de iarnă, având ca tematică sărbătoarea Crăciunului. Cei care doresc să participe la eveniment trebuie să țină cont e mai multe informații.

La Târgul de Crăciun vor exista următoarele categorii de produse:

1. Produse alimentare: mâncare tradițională, produse alimentare tip fast-food, deserturi, produse de cofetărie și patiserie, miere, dulceață, zacuscă, prăjituri, clătite, plăcinte.

2. Băuturi: vin fiert, cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale.

3. Produse nealimentare: obiecte hand-made, produse cu specific de Crăciun (aranjamente, globuri, decorațiuni), obiecte din ceramică, sticlă, ii și costume populare, prelucrarea lemnului, prelucrarea pielii și a blănurilor, decorațiuni, accesorii și bijuterii, produse din lavandă.

Înscrierea se realizează prin completarea unui formular de înscriere și prin transmiterea tuturor documentelor solicitate. Înscrierea se face pentru ocuparea unui singur loc (căsuță), nicio persoană neavând posibilitatea de a solicita mai multe locuri/căsuțe.

Condiții obligatorii pentru participarea în cadrul evenimentului:

1. Persoanele care doresc să se înscrie la Târgul de Crăciun trebuie să fie organizate conform prevederilor legislației în vigoare – Legea 31 / 1990 republicată.

2. Pentru toate categoriile de produse este obligatoriu ca expozanții să fi participat la cel puțin trei evenimente, cu stand de lucru exemplificat prin fotografii, cu precizarea evenimentului.

3. Expozanții care doresc să participe la Târgul de Crăciun (atât la categoriile alimentare, cât și cele nealimentare, după caz) trebuie să folosească materiale biodegradabile pentru servirea și ambalarea produselor comercializate (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi de împachetare și vânzare etc.), conform dispozițiilor din capitolul 5, articolul 5, alineatul 1 din Ordinul nr. 6/2021 privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului.

4. Expozanții care doresc să comercializeze băuturi și vin fiert au obligația să își achiziționeze pahare din materiale biodegradabile, personalizate cu logo-ul evenimentului.

5. Entitățile juridice trebuie să dețină și să utilizeze casă de marcat.

Documente obligatorii de atașat formularului de înscriere:

1. Copie a cărții de identitate a administratorului;

2. Copie carnet de meșteșugar sau atestat de meșter popular;

3. Copie Certificat Unic de Înmatriculare (CUI);

4. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului;

5. Documentul de înregistrare emis de către Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor;

6. Minimum 5 fotografii ale produselor;

7. Minimum 5 fotografii ale standului de la un eveniment anterior.

Formularul de înscriere, alături de toate documentele solicitate, poate fi transmis până la data de 17 noiembrie 2023:

1. Pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

2. La sediul Primăriei Municipiului Pitești, Centrul de Informații pentru Cetățeni, conform programului următor: luni - miercuri 08:00 - 15:30, joi 08:00 - 18:30, vineri 08:00 - 12:30.

Nu vor fi luate în calcul formularele depuse după expirarea termenului de depunere.

Alte informații:

1. Doar formularele care conțin toate documentele și informațiile solicitate vor putea fi înscrise și vor intra în procesul de selecție. Comercianții vor fi notificați fie în scris, fie verbal despre procesul de selecție, respingerea unui participant fiind motivată.

2. Comisia de selecție își rezervă dreptul de a accepta un comerciant în cadrul evenimentului doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă acest drept, astfel încât să poată oferi publicului o gamă de produse cât mai diversificată și de calitate superioară.

Criterii de analiză și selecție:

1. Conformitatea documentelor în raport cu condițiile specifice descrise în procedura de înscriere;

2. Demonstrarea experienței comerciantului în domeniul în care activează;

3. Calitatea, estetica și varietatea produselor: etichetarea, ambalarea etc.;

4. Estetica standului: așa cum reiese din fotografiile transmise;

5. Calitatea de producător sau statutul de comerciant.

Taxa de participare:

Comercianții selectați să participe în cadrul Târgului de Crăciun Pitești vor avea obligația de a achita, până la data de 01 decembrie 2023, taxa de participare aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Pitești.

Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate, astfel:

1. Produse alimentare: 80 lei/zi/căsuță.

2. Produse nealimentare și prestări de servicii: 50 lei/zi/căsuță.

3. Tarif pentru închirierea domeniului public în zona Piața Primăriei pentru alte amenajări destinate comerțului sau prestării de servicii specifice sărbătorilor de iarnă: 8 lei/mp/zi.

Formular de înscriere și regulament: https://www.primariapitesti.ro/regulament-privind-functionarea-targului-de-craciun-piteti-2023-articol1704

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea