Din 26 februarie, Primăria Pitești va funcționa la Centrul de Calcul

 

Primăria Pitești va funcționa, până la finalizarea lucrărilor de reabilitare energetică a clădirii din Piața Primăriei, la Centrul de Calcul din Bulevardul Republicii! În curând, se dă startul lucrărilor de reabilitare enegetică a clădirii situate în str. Victoriei, nr. 24 - sediul Primăriei Municipiului Pitești, în cadrul unui proiect cu finanțare europeană. În consecință, începând cu data de 26 februarie 2024, Primaria Municipiului Pitesti va funcționa, până la finalizarea proiectului, în imobilul situat în Bd. Republicii, nr. 71, cunoscut drept „CENTRUL DE CALCUL”.

Programul centrelor de încasări impozite și taxe locale - 22 februarie 2024

 

A început operațiunile de mutare a compartimentelor Primăriei în noua locație, situație care poate genera, pentru o scurtă perioadă de timp, unele disfuncționalități ale activității, ce vor fi gestionate cât mai eficient pentru a avea un impact minimal în activitatea instituției, cu un disconfort cât mai redus pentru cetățeni.

În intervalul joi, 22 februarie – luni, 26 februarie, are loc transferarea echipamentelor de comunicații și a rețelelor de date, parte a procesului de mutare a compartimentelor Primăriei Municipiului Pitești în noua locație din Bd. Republicii (Centrul de Calcul). În această perioadă, nu va putea fi efectuat fluxul normal al activităților și al documentelor, cu excepția situațiilor urgente.

În acest interval, nu vor funcționa nici activitățile de încasare impozite și taxe locale, amenzi (depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc.) la niciun centru de încasări/declarare, dar nici în sistem online.

Programul cu publicul – încasări impozite și taxe locale / amenzi, depunere declarații fiscale, eliberare certificate de atestare fiscală, depunere declarații scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport ca urmare a înstrăinării, depunerea altor cereri, adrese, solicitări etc. – se va desfășura, în data de 22 februarie 2024, între orele 08:00 și 13:00, la unitățile de încasare/primire declarații fiscale:

• Centrul de încasări situat în strada Victoriei, bl. 89, sc. C, parter;

• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, nr. 81, bl. G1, parter;

• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud);

• Centrul de încasări situat în bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă agroalimentară Găvana II-III );

• Centrul de încasări situat în strada Bradului [lângă Şcoala Gimnazială Negru Vodă, (Școala nr. 12), cartier Trivale];

• Centrul de încasări situat în bulevardul Eroilor nr. 49 – în sediul Judecătoriei Piteşti (doar pentru taxe judiciare de timbru);

• Centrul primire declarații fiscale – persoane fizice – situat în bulevardul Republicii, nr. 81, bl. G1, parter (intrarea prin pasaj).

Persoanele fizice și persoanele juridice pot achita impozitele și taxele locale, amenzi prin ordin de plată sau mandat poștal specificând beneficiar: MUNICIPIUL PITEȘTI, codul de identificare fiscală: 4317967 și banca unde este deschis contul beneficiarului: TREZORERIA PITEȘTI. Totodată, la detalii plată, se va completa CNP și/sau CUI și ce reprezintă plata (impozit pe clădiri, impozit pe mijloacele de transport, amendă sau altele).

Lista codurilor IBAN, completă, se poate consulta la adresa: https://impozitesitaxe.primariapitesti.ro/.../Coduri_IBAN...

 

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea