Începe distribuirea ajutoarelor comunitare în Pitești
Luni, 05 Noiembrie 2012 23:03
Începând cu data de 05.11.2012 va începe acţiunea de distribuire a ajutoarelor alimentare comunitare în municipiului Piteşti, în conformitate cu prevederile HGR nr.600/2009 şi HGR nr.950/2012.
Fiecărui beneficiar eligibil îi revin următoarele cantităţi de produse alimentare:
Distribuirea ajutoarelor alimentare către persoanele îndreptăţite se va face, pe raza municipiului Piteşti, în cadrul unui centru de distribuţie, situat în Piaţa Smârdan, etj.II , INTRAREA « A » ŞI INTRAREA « B » şi se va desfăşura după următorul program: luni – miercuri: 8,30 – 16,00, joi: 8,30 – 18,00, vineri: 8,30 – 13,00
În cadrul centrului vor fi doua puncte de distribuţie a ajutoarelor alimentare la intrarea A pentru persoane cu hadicap, iar la intarea B: pensionari, someri indemnizaţi, someri neindemnizaţi, venit minim garantat.
Acordarea ajutoarelor se va face direct pe baza listelor întocmite şi preluate de la instituţiile responsabile, fară a mai fi necesară depunerea vreunei cereri din partea persoanelor care fac parte din categoriile îndreptăţite.
Persoanele beneficiare, care sunt trecuţi pe liste, se vor prezenta la centrul de distribuire, în vederea ridicării ajutoarelor alimentare, cu actul de identitate : B.I./C.I .
Persoanele care nu se regăsesc pe liste şi fac parte din categoriile îndreptăţite se vor prezenta cu actul de identitate şi actul care face dovada încadrării între beneficiarii programului PEAD.
În cazul şomerilor neindemnizaţi aceştia trebuie să prezinte o adeverinţă eliberată de Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Argeş.
Persoanele care nu se pot deplasa să ridice ajutoarele alimentare de la centrul de distribuire, pot mandata o altă persoană care trebuie să prezinte în original actul de identitate al persoanei îndreptăţite. Mandatarul trebuie să se prezinte cu actul de identitate propriu în original şi în copie xerox.