Ana Cristache, designerul român care a cucerit Londra

Pasiune, încredere, determinare, curaj, perseverenţă şi foarte multă muncă sunt doar câteva dintre ingredientele succesului. Citind despre aceste poveşti, despre oamenii din spatele succesului, oamenii care fac, de fapt, ca afacerea să devină un brand, realizăm cum visul devine pasiune, dar perseverenţa îl poate transforma în reuşită.
Deşi puţin cunoscut în România, numele Ana Cristache spune multe peste hotare. Dacă pentru multe dintre noi o rochie de mireasă cumpărată de la Londra ar însemna împlinirea unui vis, englezoaicele se bat, în schimb, ca să poarte o astfel de creaţie vestimentară produsă la …Piteşti.
Cu preţuri cuprinse între 1600 şi 6000 de lire sterline, fiecare rochie este unică, adaptată siluetei şi personalităţii fiecărei mirese în parte. Diafane şi ultra-feminine, rochiile de mireasă Ana Cristache aduc o adiere de modernism cu parfum retro. Ana adoră să se joace cu materialele. Ea alătură texturile fine precum mătasea, muselina sau satinul cu elemente mai dure, croieli inedite şi detalii care fac diferenţa. Folosește stofe şi culori vaporoase, uşoare şi fine. Culorile dominante sunt alb şi ivory. Un stil bine determinat, totuşi, nu există, pentru că fiecare mireasă optează pentru modelul pe care şi-l doreşte.
Spre deosebire de mulţi creatori apăruţi peste noapte, pe Ana ai impresia că o ştii dintotdeauna. Începutul ei a fost unul timid, dar Ana avea un plan bine pus la punct pentru viitor. Fosta elevă a Colegiului Naţional “IC BRĂTIANU” din Piteşti a ales să-şi urmeze visul în Anglia, unde a studiat Bussines Management în cadrul King’s College London. După ce a terminat facultatea s-a gândit să-şi dezvolte propria afacere în domeniul rochiilor de mireasă.

În spatele succesului internaţional al brandului, Ana Cristache nu ascunde manevre isteţe de PR sau pile, ci pur şi simplu, talent şi foarte multă muncă. Recunoaşterea a venit însă odată cu rochia creată pentru Carly Zucker, soţia fostului mijlocaş de la Chelsea, Joe Cole. Carly Zucker a fost atât de încântată de creaţia româncei, încât a invitat-o pe această la nunta sa, ca oaspete special. În 2007, Ana a fost una dintre cele 5 nominalizări la cea mai importantă competiţie în domeniul vestimentar pentru rochii de mireasă, Wrapit Wedding Industry Awards.
Pentru unii, succes înseamnă să traverseze situaţii neobişnuite ca nişte zei olimpieni. Alţii trăiesc succesul dacă li se susţine adevărul şi li se dă dreptate. Unii îşi reprezintă succesul în premii, alţii în aplauze, unii într-o cină romantică sau o masă copioasă, alţii cunosc succesul când îşi permit prima pereche nouă de pantofi. Dar fie că e vorba de recunoaştere socială sau de propria satisfacţie, cu toţii ne dorim reuşită în direcţia în care ne depunem eforturile, iar Ana Cristache este, cu siguranţă, un exemplu demn de urmat.
Eager4Fashion

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea