Ce PDL-ul a închis, Ion Georgescu a redeschis

# Începând de luni, 5 mai, Serviciul Fiscal Orăşenesc Mioveni funcţionează! Anul 2011 a însemnat pentru judeţul Argeş anul desfinţăriilor. În acel an, sub guvernarea PDL, au fost desfinţate, în judeţul nostru şi nu numai, spitale, printre care şi cel de la Călineşti, spital ce îndeplinea toate condiţiile de funcţionare, dar şi agenţii fiscale, inclusiv cea de la Mioveni, zonă cu referinţă economică ce asigură 20% din exportul şi 5% din PIB-ul României.
După închiderea spitalului de la Călineşti, Ion Georgescu, primarul din Mioveni, a propus Consiliului Local ca spitalul din Călineşti să fie preluat de administraţia locală Mioveni şi astfel s-a reuşit redeschiderea acestui punct medical de o importanţă majoră pentru cetăţeni.
Dacă în cazul spitalului din Călineşti, legislaţia i-a permis primarului Ion Georgescu să intervină, în cazul Agenţiei Fiscale Mioveni nu s-a putut stopa acest proces al desfinţării şi asta în ciuda numeroaselor proteste ale cetăţeniilor organizate la acea vreme şi a adreselor trimise Ministrului de Finanţe, Sorin Blejnar, care nu a luat în serios toate aceste semnale de alarmă trase de cetăţeni şi de primarii arondaţi acestui serviciu.

5 mai, prima zi de lucru cu publicul, după desfinţarea din 2011

Aşadar, în urma numeroaselor demersuri ale primarului Ion Georgescu, în tot acest timp de trei ani de zile, în care Agenţia Fiscală din Mioveni nu a funcţionat, acum, începând cu data de 5 mai, persoanele fizice şi juridice din Mioveni, dar şi din comunele: Miceşti, Ţiţeşti, Bălileşti, Davideşti, Vultureşti şi Dârmăneşti, pot veni în Mioveni la noul Serviciu Fiscal Orăşenesc pentru activităţile fiscale necesare.
,,În primul rând vreau să mulţumesc parlamentariilor de Argeş ai PSD-ului, vreau să mulţumesc premierului pentru că a înţeles că în zona Mioveni, după cum vedeţi şi dumneavostră, şi azi în zi declarată liberă, se lucrează. Este o zonă prosperă în care sunt două mari platforme industriale, care dă 20% din exportul şi 5% din PIB-ul României. Nu era posibil, în aceste condiţii, să nu avem o agenţie fiscală. Acum, cred că colectarea taxelor şi impozitelor va fi mult mai eficientă prin redeschiderea Serviciului Fiscal Orăşenesc Mioveni”, ne-a declarat primarul Ion Georgescu, care se afla în ziua de 1 mai, zi liberă, la noul Serviciu Fiscal din Mioveni pentru a stabilii cu angajaţii acestui serviciu ultimele detalii.

1 mai, zi plină de muncă şi pentru Petre Cojocaru, directorul Administraţiei Finanţelor Publice Argeş

Pentru ca Serviciul Fiscal Orăşenesc Mioveni să poată să-şi deschidă porţile de luni, 5 mai, pentru cetăţeni, angajaţii acestui serviciu fiscal  alături de directorul Administraţiei Finanţelor Publice Argeş, Petre Cojocaru, au fost nevoiţi ca în zilele declarate libere, 1, 2, 3, şi 4 mai, să vină la muncă pentru a asigura şi aranja logistica necesară desfăşurării activităţii fiscale.
,,Deschiderea este foarte benefică pentru oraşul Mioveni. În primul rând, venim aproape de cetăţean şi în al doilea rând descongestionăm Administraţia Fiscală din Piteşti. Efortul cel mai mare a fost făcut de către primăria Mioveni şi aşa cum am mai subliniat şi la şedinţele de Colegiul Prefectural, datorită iniţiativei domnului primar Ion Georgescu şi cu sprijinul necondiţionat al domnului prim – ministru, s-a dispus la Ministerul Finanţelor înfinţarea Serviciului Fiscal Orăşenesc Mioveni.
De luni începem activitatea, iar în zilele, după cum vedeţi şi dumneavostră, de 1, 2, 3 şi 4 mai oamenii noştri muncesc aici, instalează calculatoare, dar cel mai greu va fi cu translatarea bazelor de date”, ne-a declarat directorul Administraţiei Finanţelor Publice Argeş, Petre Cojocaru, aflat în ziua de 1 mai în mijlocul angajaţiilor noului serviciu fiscal din Mioveni, care lucrau la instalarea logisticii necesare funcţionării.
Lucian GHERGUŞ

***

Principalele activităţi desfăşurate la Serviciul Fiscal Orăşenesc Mioveni:
- Structura de Registru contribuabili (primire-procesare declaraţii de impozite şi taxe, declaraţii de venit, eliberare adeverinţe, stabilire timbru de mediu pentru autovehicule,   înregistrarea fiscală a contribuabililor, etc.);
- Structura de Colectare–executare silită persoane fizice şi juridice (colectare creanţe fiscale, insolvabilitate, insolvenţă, angajare raspundere solidară);
- Structura de Evidenţă pe plătitori persoane fizice şi juridice ( întocmirea fişei analitice pe plătitori pe feluri de impozite şi taxe, contribuţii şi alte sume datorate bugetului consolidat, eliberarea certificatelor de atestare fiscală, etc);
- Structura de Trezorerie (încasări, plaţi şi restituiri de impozite şi taxe)
- Structura de Contabilitate a Creanţelor Bugetare;
- Structura de Analiză de risc TVA ( soluţionarea deconturilor cu sume negative de TVA, corectarea erorilor materiale din deconturile de TVA, etc).

Programul de lucru al Serviciului Fiscal Orăşenesc Mioveni este similar cu cel al A.J.F.P. Argeş, respectiv:

Programul de lucru al salariaţilor:
Luni - joi: 8.00 - 16.30
Vineri: 8.00 - 14.00

Program de lucru cu publicul:
Luni, marţi, joi, vineri: 8.30 - 16.30
Miercuri: 8.30 - 18.30

Program de lucru cu publicul al Trezoreriei pentru încasări în numerar:
Luni, marţi, joi: 8.30 - 13.30, 14.15 -16.30;
Miercuri: 8.30 - 13.30, 14.15 – 18.30
Vineri: 8.30 – 11.30, 12.30 – 16.30

Program de lucru cu publicul al Trezoreriei pentru alte operaţiuni aferente activităţii de trezorerie:
Luni - joi: 8.30 - 13.30
Vineri: 8.30 – 11.30.

Datele de contact sunt următoarele:
Adresa: Oraş Mioveni, Bd. Dacia,
Bl. V2B, Sc. D, Mezanin
Cod Poştal 115400
Telefon/fax: 0248.260.665
Adresa de e-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea