Obi Pitești a închis. Urmează Mr. Bricolage?

# Magazinul din Pitești este aproape pustiu, iar grupul înregistrează pierderi masive. După închiderea recentă a magazinului Obi din Găvana, în favoarea unui en-gros de… jucării, se pare că următorul pe lista neagră este Mr. Bricolage. Situat în Prelungirea Craiovei, supermarketul pare părăsit încă de afară, raportat la numărul mic de mașini din parcare. Înăuntru domnește un spirit de singurătate, aproape că te apucă teama să colinzi printre sutele de rafturi gemând de marfă, cu mii de lumini aprinse, însă fără țipenie de om. Mr. Bricolage este un lanț de magazine francez ce activează pe piața produselor de bricolaj. Mr. Bricolage este unul din cele mai populare magazine de acest gen, bucurându-se, conform wall-street.ro, de o vastă răspândire în Europa, Africa și America.

Mr. Bricolage a intrat pe piața românească în anul 2006, punând bazele primului magazin în București, în zona intersecției Calea Vitan cu Șoseaua Mihai Bravu. I-au urmat apoi magazinul din Pitești, în anul 2008, și cel din Iași din 2010.

Grupul Mr. Bricolage, pierderi în 2013 de 1,2 milioane euro

Cu cele trei magazine pe care le are în România, retailerul francez de bricolaj Mr. Bricolage a încheiat anul trecut cu afaceri de 12 milioane de euro, în scădere cu peste 16% fațăț de nivelul de 14 milioane de euro înregistrat în 2012. Retailerul francez își continuă seria de scăderi pe plan local, după ce în 2011 înregistra venituri de 17 milioane de euro, notează wall-street.ro.
În ciuda rezultatului financiar negativ, Mr. Bricolage și-a redus pierderile la 1,2 milioane de euro, după ce în 2012 raporta un rezultat de 2,5 milioane de euro pe minus. Pentru Mr. Bricolage lucrează, în România, aproximativ 200 de angajați, conform celor mai recente informații.
A.S.

***

La Obi, pentru reducerile de 70%, s-a stat chiar și 10 ore la coadă

Nebunie, mare nebunie la Obi din Găvana. Presați de timp, pentru a putea preda spațiul lanțului de magazine de jucării Jumbo, cei de la Obi au crescut reducrea, dacă se poate spune așa. 70% a devenit o micșorare care a atras puhoaie întregi de oameni cu casa în construcție, mici meseriași, comercianți cu magazine de profil dar și simpli amatori de chilpiruri. Cozile au ajuns până în partea di spate a hypermarketului, iar recordurile anterioare au fost doborâte, în ceea ce privește timpul de așteptare până în fața casei de marcat. Pentru că acesta a ajuns și la… 10 ore!!! Da, s-a stat de dimineața până în creierii nopții, însă cei care și-au umplut din greu cărucioarele susțin că a meritat, pentru că au reușit să scutească chiar și 2000-3000 de lei.
A.S.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea