Dorin Mărăşoiu, nemulţumit de CNADR

# Dorin Mărăşoiu: „S-au constatat probleme la cele două drumuri naţionale DN 67 (Poiana Lacului – Drăgăşani) şi DN 73 (Câmpulung-Braşov).” # CNADR nu s-a înţeles cu constructorul şi solicită rezilierea contractului. # „Cum e posibil ca un contract încheiat acum şapte ani de zile să nu se demareze deloc şi să intre în reziliere?”
La conferinţa de presă săptămânală a CJ Argeş, vicepreşedintele Dorin Mărăşoiu şi-a exprimat nemulţumirea cu privire la activitatea CNADR. Astfel, în urma consultării activităţii CNADR, s-au constatat probleme la cele două drumuri naţionale DN 67 (Poiana Lacului – Drăgăşani) şi DN 73 (Câmpulung-Braşov): „În urma unei discuţii referitoare la podul de la Poiana Lacului, s-a constatat că acest drum a fost contractat cu o firmă acum şapte ani de zile. Nu s-a derulat proiectul pentru că nu a fost finanţare. Este surprinzător acest fapt. Acum, după şapte ani de zile, sunt discuţii între firma contractantă şi CNADR cu privire la preţul licitaţiei. Acum, CNADR nu s-a înţeles cu constructorul şi solicită rezilierea contractului. CNADR a acceptat garanţia pentru tot drumul, nu separat pentru pod. Consiliul Judeţean Argeş o să înainteze către CNADR o adresă prin care solicită exprimarea de către aceasta din urmă a unor puncte de vedere referitoare la această problemă. Cum e posibil ca un contract încheiat acum şapte ani de zile să nu se demareze deloc şi să intre în reziliere? Deci podul nu se va face şi rămâne, momentan, cel provizoriu.”
Cu privire la DN73, iar apare problema modificării preţului, în sensul că de la Câmpulung la Braşov au apărut deteriorări ale traseului, care implică, iarăşi, nişte rectificări ale preţului, „Sunt iarăşi discuţii între firma care a contractat acest traseu şi care a efectuat prima parte a tronsonului Piteşti-Câmpulung, şi CNADR, cu privire la costurile pe care le implică repararea unor poduri din cadrul acestui drum. Cu privire la acest drum, unele porţiuni s-au deteriorat în intervalul de timp cuprins între perioada de proiectare şi cea de contractare. Deprecierea care s-a produs în această perioadă de timp a dus la creşterea costurilor. Apar din ce în ce mai multe probleme între data la care se contractează un traseu, între procedurile care se desfăşoară în vederea achiziţionării unei firme care să presteze contractul de construcţie. Sunt paşi care, până la urmă, duc către nimic. Trebuie intervenit în schimbarea legislaţiei astfel încât perioadele acestea de timp să nu mai fie atât de lungi, pentru că se modifică costurile”, a declarat Dorin Mărăşoiu.
Sabina DIACENCO

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea