Degeaba a început, în forță, lucrul la Stația de Asfalt Căteasca a Consiliului Județean Argeș

# Regia Autonomă Județeană de Drumuri nu are utilaje pentru transportul și aplicarea asfaltului

După ce și-a început activitatea cu o pauză de peste doi ani, stația de asfalt a CJ Argeș (achiziționată prin RAJD, instituție subordonată CJ) a început să producă primele tone de asfalt. De calitate bună, mai ieftin decât cel cumpărat de la alții, etc. Acum, probabil, s-a oprit. Exact ca în poezia lui Coșbuc, Iarna pe uliță: ”A-nceput de ieri să cadă/Câte-un fulg. Acum a stat...”.  Oficialii CJ Argeș au fost, probabil, informați de faptul că degeaba au reușit să pornească stația cu pricina, pentru că le lipsesc utilajele cu care să transporte și să toarne acest asfalt. Adică au permis de conducere, însă nu posedă mașină, ceea ce este profund deranjant, nu?
Ei bine, după o analiză amănunțită, Direcția a luat decizia potrivită. Nu va mai cumpăra asfalt, așa, ca fraierii. Va cumpăra nisip, pietriș, emulsii, toate cele, după care va cumpăra serviciile de transport și punere în operă a produsului. Alt drac, însă vopsit. Deja probabil că se fac calcule și, sunt convins, prețul pe metrul pătrat de asfat  produs și montat în combinația asta destul de nefericită va fi mai mare decât al celui contractat cu totul, fără bătăi de cap, fără salariile băgătorilor de seamă care vor trebui să facă mii de documente cum că totul este în regulă. În fine...
După cum spuneam, asfaltul, neimpresionat de implicarea directă a conducerii CJ Argeș, nu a dorit să se întindă singur în gropile care îl așteaptă, unele de o perioadă bună de timp. Drept pentru care numai ce s-a organizat o licitație care are ca obiect ”Închirierea de utilaje cu operator pentru lucrări aferente programului de reparatii infrastructură rutieră pe anul 2016, defalcate pe loturi.”
Mai exact, trebuie ”utilaje cu operator pentru lucrări aferente programului de reparații infrastructură rutieră pe anul 2016, defalcate pe loturi după cum urmează:  LOT I: Cilindru vibrocompactor cu tamburi metalici minim 1200 mm lățime tambur, minim 12 to (1 buc);  LOT II: Autogreder = 12 to (1 buc);  LOT III: Autogreder = 18 to (1 buc);  LOT IV: Autobasculantă 8x4 (2 buc);  LOT V: Autobasculantă 6x4 (2 buc);  LOT VI: Repartizator mixturi asfaltice (1 buc)”
Adică un fleac. Nu trebuie decât autobasculante cu șofer, autogredere și stație de asfalt, restul avem noi. ”Distracția” are un cost estimat  la 400.000 lei, sumă la care se putea gândi, măcar parțial, altceva, de genul achiziționării unui utilaj-două.
A.S.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea