Primarul Jenica Dumitru: „Este un haos total în ceea ce privește urbanismul în această localitate”

# La solicitarea edilului, la concursul pentru postul de șef al Serviciului de Urbanism de la Primăria Ștefănești va face parte o comisie din exteriorul instituției
Pentru transparență și obiectivitate în cadrul Primăriei Ștefănești, primarul Jenica Dumitru a luat hotărârea ca la posturile scoase la concurs în instituție să nu mai participe comisii formate din angajații unității. Cum în perioada următoare urmează a fi scos la concurs postul de șef al Serviciului de Urbanism în cadrul primăriei Ștefănești, edilul a făcut solicitări către mai multe instituții pentru a trimite reprezentanți să asiste la concurs.

„O să scot la concurs postul de șef la urbanism. Am cerut de la alte instituții să trimită oameni și specialiști care să asiste la concurs. Eu nu mai fac așa cum se proceda până acum când se instituia comisia din cadrul Primăriei pentru un concurs. Nu e ok să institui o comisie din Primărie. Am făcut adrese către Inspectoratul de stat în Construcții, Consiliul Județean și Prefectură ca să trimită  specialiști în acest domeniu. Să vină persoane care să i-a o decizie corectă. Vorbim despre un post important. Și așa este un haos total în ceea ce privește Urbanismul în această localitate. D-asta  am și ajuns să avem inundațiile acelea, într-un sfert de oră să se inunde localitatea pentru că s-a construit haotic, au fost defrișări necorespunăzătoare. Nu au mai fost îmbunătățiri funciare de niciun fel”, a precizat edilul. De asemenea, Jenica Dumitru și-a propus realizarea unui „master plan pentru colectarea de ape pluviale”: „În primul an când am venit aici m-am confruntat cu focul, am avut incendii foarte multe. În al doilea an m-am confruntam cu inundațiile. Trebuie să luăm măsuri. Vrem să realizăm un master plan pentru colectarea de ape pluviale”.
A.V.

Prima pagina

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Banner
Banner
Banner

Curs valutar

Horoscop

Vremea